Unde mergem in vacanta?

Niciodata nu-i prea devreme pentru planificarea vacantei, nu-i asa ? In ultimele saptamani am analizat cateva destinatii de vacanta pentru la vara.

Pana acum, sunt trei destinatii care ma atrag in mod deosebit si din care mi-as dori sa pot alege. Le enumar mai jos, sub forma de poll, fiindca vreau sa stiu catre care v-ati orienta voi, si de ce.

In functie de voturile voastre, voi prezenta in detaliu destinatia respectiva ( transport, cazare, obiective turistice,  buget etc).

Ca sa puteti vota in cunostinta de cauza, va ofer cate o imagine cu fiecare destinatie.

Advertisements

17 Responses

1. Am ales Lacul Bled din Slovenia pentru ca e tara de care m-am indragostit si de unde nu as mai fi vrut sa plec! Si unde imi doresc sa revin cat mai curand posibil. Pana nu demult credeam ca Elvetia e tara visurilor mele…dar nu, am descoperit Slovenia cu oamenii sai asa de naturali si buni si locurile de o frumusete coplesitoare. Am privit apusul intr-o seara pe malul lacului Bled, m-am plimbat in jurul lui si am plutit alene pe el… iar culoarea lui de un turcoaz ireal e una din culorile mele preferate 🙂 Cred ca mi-ai facut dor de Slovenia mea iubita! Uite, pensiunea la care am stat noi e in satucul Ribcev Laz, tot in Parcul National Triglav, la nici o ora distanta cu masina de Bled 🙂 Este un satuc frumusel foc pe malul lacului Bonhinj http://www.resman.si/ Cred ca nu m-as mai opri din scris despre Slovenia si tot ce am putut descoperi acolo 🙂 Asa e cand te indragostesti iremediabil si irevocabil 😀

• Am descoperit Bled-ul cautand sa aflu mai multe despre Parcul National Triglav, de care tot tu ai amintit intr-un comentariu. Si eu m-am indragostit de imaginile si descrierile gasite, de asta a ajuns Bled la loc de cinste in topul destinatiilor pentru la vara. Si celelalte doua destinatii sunt interesante si spectaculoase, locuri in care imi doresc destul de mult sa ajung.

2. Asa e, fiecare loc are farmecul lui! 🙂 Si Corsica suna asa exotic 😀 Si probabil e super. Si mie mi-ar placea sa pot vedea toata lumea! Dar asa ceva stiu ca e imposibil … 😀

3. Eu am ales… nu stiu ce-i ala, suna a lagar comunist – GR 20. Dar sa se stie ca l-am ales doar in speranta ca daca vei merge acolo, voi afla si eu despre ce este vorba de fapt. As fi zis si de Lago di Garda (asta e altul din cele 3 din Italia), unde toata lumea zice ca sus si jos si ce frumos. Avantajul (pe langa lacul in sine) ar fi telecabina aia care te urca pana la nu stiu ce altitudine…

• Como sau Garda ar fi, evident, folosite, ca puncte de plecare catre Alpi, desi nici o zi, doua, de lenevit pe lac si pe langa el nu ar strica.

• Şi traseul de Tatra (vf. Rysy) e destul de umblat. E plin de turişti vara. Nu-i aşa de dificil ca şi Triglav oricum. Pe traseul de Triglav am văzut că au via ferrata.

Plus că Tatra fac parte din Carpaţii Occidentali.

4. Eu am zis Nisa. Pentru ca este geniala

5. GR20 ala seamănă puţin cu peisajul din Tatra înaltă. Şi acolo sunt două lacuri, Morskie Oko şi Czarny Staw. Am găsit asta.

Probabil că şi celelalte destinaţii sunt faine, mai ales Parcul Naţional Triglav.

6. Eu zic Italia ca is mai multe chestii de facut pe acolo. Si pare mai safe decat G-something ala.:P

• Trebuie neaparat sa va povestesc de GR20 ca sa vedeti ca nu e nici pe departe periculos, singurul lui defect fiind acela ca e impanzit de turisti in sezon si pustiu in restul timpului.

• … Si poate sa vii cu poze proaspete de acolo 🙂 Oricare iti va fi alegerea, nu cred ca vei regreta, la cate frumuseti exista in lumea asta!

7. A fost exclusă din grilă o destinație mult mai tare decât cele menționate: lacul Van din Turcia! Pe lângă peisajele frumose și încărcătura istorică, mai e și ceva rost de adrenalină….

• Nu m-a convins articolul de pe wiki, cred ca am ratat partea cu adrenalina. Cred ca saptamana viitoare o sa incep sa argumentez alegerile de mai sus.

8. Eu cred ca imbin Triglav pe drum spre Corsica, cu GR20, ceva plaja in Corsica, apoi la intoarcere Nice si levantica din SE Frantei ;). Tura cu masina bine-nteles, 3 saptamani.

Lacul Como l-am vazut anul trcut, pe la sf. lui August – e superba zona. http://mihaic.blogspot.com/2010/09/lacul-como-lago-di-como.html
    Iti recomand cu caldura si orasul Chiavenna si campingul din Bondo, ceva mai la N in Elvetia, si muntii din jur.

• Wow, ce traseu superb! Levantica din Franta e cireasa de pe tort, imi si imaginez fotografiile. Bine ca sunt abonata deja la blog si o sa pot sa admir rezultatele fotografice. Multumesc pentru recomandari, desi anul asta picioarele si rotile masinii ma vor purta in alte directii o sa planific cu prima ocazie trasee asemanatoare cu ale voastre. 🙂